فیلم علمی - تخیلی

دانلود انواع فیلم های علمی مجاز

فیلم علمی - تخیلی

دانلود انواع فیلم های علمی مجاز

در این وبسایت آرشیو جامعی از فیلم های سینمایی در ژانر علمی و علمی تخیلی اعم از فیلم های سینمایی و سریال های علمی به صورت کاملا رایگان در اختیار هموطنان عزیز جهت پیشرفت علم و آگاهی آنها قرار میگیرد. تمامی قوانین این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

دانلود کالکشن فیلم: مردان ایکس | X-Men 2000 - 2014

مدیر | جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

نام فارسی: مردان ایکس

زبان: انگلیسی

فرمت ویدئو:  MP4 , MKV

حجم هر قسمت حدود: 500 تا 1000 مگابایت

کیفیت: عالی 720P

محصول سال 2000 تا 2014 کشور آمریکا

ژانر: علمی تخیلی، اکشن

میانگین امتیاز: 7.5 از 10

میانگین زمان فیلم: 110 دقیقه


مجموعه فیلم‌های مردان ایکس ( X-Men) یکی از مجموعه فیلم‌های سینمایی ابر قهرمانی است که براساس داستان‌ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. حق استفاده از شخصیت‌های گروه مردان ایکس و شخصیت‌های مرتبط با آن در فیلم‌های سینمایی، متعلق به کمپانی فاکس قرن بیستم است. بنابراین فیلم‌های این مجموعه توسط این کمپانی تولید شده‌اند و شخصیت‌های آن نیز (به استثنای کوئیک سیلور)، در دیگر فیلم‌هایی که با اقتباس از شخصیت‌های کمپانی مارول ساخته شده است (مانند انتقام جویان) حضور ندارند.

تاکنون ۷ قسمت از این مجموعه فیلم‌ها به نام‌های مردان ایکس، ایکس ۲: مردان متحد، مردان ایکس: آخرین ایستادگی، خاستگاه مردان ایکس:ولورین، مردان ایکس: کلاس اول، ولورین (فیلم ۲۰۱۳) و مردان ایکس: روزهای گذشته آینده ساخته شده‌ است. همچنین چند فیلم دیگر به نام‌های مردان ایکس: آخرالزمان، گمبیت، دِدپول، ایکس فورس و دنباله‌ای برای فیلم وُلوِرین در آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.


برای دانلود با لینک مستقیم روی لینک های زیر را کلیک کنید










نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی